Tips & Tricks til telefonpasning

 
SMIL - du er på!

SMIL - du er på!

Vi kan næste ikke sige det tydeligt nok.

Når det handler om at tale i telefon, er dit smil det bedste værktøj du har. Smilet gør din stemme mere venlig, imødekommende og du virker meget mere tillidsfuld, når du har et smil på læben.

Heldigvis kan du bare bruge løs af dit smil – Ja, faktisk vil du opdage, at dit eget humør også bliver bedre når du smiler… 🙂

Er du klar?

Er du klar?

Når du kommer i kontakt med kunder og andre forretningsforbindelser -enten ansigt til ansigt, eller via telefonen, skal du være klar. Din holdning til kunden kan fornemmes både i din udstråling og i din stemme…

Husk, at du ofte er det første indtryk kunden får af virksomheden. Altså er du firmaets ambassadør !

Så er du klar til at byde velkommen ?

Hvordan hilser du dine kunder velkommen?

Hvordan hilser du dine kunder velkommen?

Hilser du dine kunder rigtigt hjertelig velkommen, når de kommer til virksomheden? Det kan både være, når en forretningsforbindelse ankommer fysisk, eller når selv samme ringer til dig.

Husker du at have fuld opmærksomhed på vedkommende uden at blive forstyrret af bemærkninger, telefoner eller andet?

Ellers er der hjælp at hente. Hos Telefonpasning.dk kan du sagten få dine telesekretærer til at tage dine opkald, så kan du koncentrere dig 100% om dit besøg.