Vores ofte stillede spørgsmål
Når du bliver kunde her i TeleHuset, vil du modtage et specielt nummer, hvortil du viderestiller telefonen. Når det nummer ringer, ændres hele vor skærm sig til at vise DIT FIRMA incl. alle medarbejdere, telefonnumre, mail osv.
Du kan viderestille så mange telefonnumre som du har lyst til. Kriteriet er at vi skal svare med det samme firmanavn.
Når du bliver kunde her i TeleHuset, vil du modtage spørgeskemaer, hvor du kan anføre medarbejdere og de data medarbejdere har. Data bliver overført til vort unikke telefonsystem, så vi kan have forskellige data på forskellige medarbejdere.
Ja, sagtens. Hver medarbejder kan bestemme hvordan beskeder skal sendes.
Det kan du tro. Du bestemmer hvordan vi skal segmentere. F.eks. Kan vi, hvis du ønsker det afvise sælgere, eller nogle sælgere – helt efter din anvisning.
Når du starter her som kunde, aftaler vi hvordan vi skal gøre i hastetilfælde. Vi rådgiver gerne.
Overløb betyder, at vi svarer de kald I ikke selv kan. Det kan være, at du er optaget af møde, eller at der står mere end X antal kald i kø – så løber telefonen over til dine sekretærer her hos os.
Ja, sagtens. Vi har flere medarbejdere her, der taler tysk.
Vi taler skandinavisk. Altså ikke flydende svensk, men vi gør os fint forståelige.
Ja, det klarer vi sagtens. Vi har mange medarbejdere, der håndterer engelsk meget fint.
Vi taler skandinavisk. Altså ikke flydende norsk, men vi gør os fint forståelige.
Vores normale åbningstid er 8-17 mandag til torsdag og fredag 8-16. Vi har mulighed for at tilbyde åbent helt fra kl. 7.30 og til 20, mandag-fredag. Ring og hør nærmere.
Vi har mulighed for at oprette et undernummer til når 2 firma. Ring og hør mere.