Ansvar

Det handler om tillid

Når du vælger Telefonpasning.dk som samarbejdspartner, kan du være sikker på, at vi vil gøre alt for at din kunde får en god oplevelse, når de kontakter din virksomhed. Du har udvist os tillid, og det vil vi leve op til.
Vi tager nemlig vort ansvar meget seriøst. Derfor beskæftiger vi kun fastansatte voksne veluddannede medarbejdere, der kan lytte til din kunde – og segmentere dine kald præcis, som du ønsker.

Hver medarbejder er engageret og uddannet til at tage ansvar og delagtiggøre sig i telefonopkald i din virksomhed.

Miljømæssig ansvarlighed

Vi skal passe på vor jord, og der er i dag mange muligheder for at tænke smart og bruge så få ressourcer som muligt.

Hos Telefonpasning.dk har vi:

  • Tids og sensorstyret lys, så det kun brænder, når der er behov
  • Fladskærme, der er strømsparende.
  • Alle medarbejdere har små PC-ere, der tager minimum af strøm.
  • Dokumenter scannes og gemmes i stedet for at udskrive mange papirer
  • Varmen fra serverrum udnyttes andetsteds i huset.

Lokalt- og Globalt ansvar

At hjælpe andre er også at tage ansvar.

Vi sidder og hjælper hele dagen. Vi finder rette medarbejder, tager imod ordre, hjælper dine kunder til at finde rette løsning for dem eller giver oplysninger som anvist af dig.

Når man som vi, har hjælpe-genet i årerne, må man gøre hvad man kan. Mange bække små…

Vi:

  1. Støtter i kampen imod kræft – hvert år.
  2. Er fadder til en indisk pige, der nu kan få en uddannelse.
  3. Har foræret et hus incl. kort mm til en familie i Burundi.
  4. Er indsamlere og går fra dør til dør med pengebøsserne, når hjælpeorganisationer har brug for en hånd.