Ydelser

Hos telefonpasning.dk synes vi, at det skal være let at for dig at give dine kunder god kundeservice.

§1 i god kundeservice = VÆR LET AT KOMME I KONTAKT MED

Vi sidder klar ved telefonerne hele dagen…54 timer hver uge.

Vi giver dig minimum 2 faste sekretærer, der passer på dig og dine kunder på samme måde som din sekretær ville gøre.

Dine sekretærer lærer hurtigt dig og dine kunder at kende.
Det giver en god oplevelse for dig og dine kunder.

Dine kunder er Guldet i din virksomhed

Nye kundeemner er guld værd.
Det samme gælder for de gode nuværende kunder, du allerede har.
Du skal sørge for at de hurtigt og let kan komme i kontakt med din virksomhed.

Dine kundeemner skal føle sig velkomne og i gode hænder.
De skal have tillid til, at de trygt kan lægge en ordre hos dig.

– ellers ringer de bare videre til en konkurrent – og det er da ikke en god forretning !

Vidste du, at det er 5 gange så dyrt at skulle ud og have fat i en ny kunde, som at bevare en god nuværende kunde?

Hemmeligheden ligger i at give god kundeservice, få loyale kunder og få kundeemner til at blive til nye kunder.